Zasady SEO w 2016
Według sierpnia 2015 roku badania na temat przyszłości SE O przez Moz Inc., z siedzibą w Seattle firmy konsultingowej SEO, najważniejsze czynniki wpływu SEO w przyszłym roku będzie mobilny obsługi, co zwiększy się o 88% skutków; Analiza postrzeganej wartości stronę, jest (aż 81%); dane dotyczące użycia Przerwa czasowa (aż 67%); i czytelność i projektu (maksymalnie 67%). Czynniki SEO, że badania wykazały, będzie zmniejszenie oddziaływania są skuteczność płatnych linków (spadek o 55%) i wpływem anchor text (spadek o 49%).Tu eksperci oferują sześć wskazówek, jak korzystać z SEO, aby zmaksymalizować swoje inwestycje content marketing.1. Intencja jest wszystko. Już nie musisz dokładne słowa kluczowego do zaoferowania odpowiedni wynik wyszukiwania, mówi Cyrus Shepard, dyrektor rozwoju publiczności w Moz.
„W dawnych czasach, to było o uzyskanie kliknięcie. Teraz wyszukiwarek widzą, jak ludzie są interakcje z swojej stronie: Jadą z powrotem, a następnie klikając na wyniki, czy też są one znalezieniu odpowiedzi, czego szukają, gdy są one na swojej stronie? Dziś chodzi o działania post-click. Nie tylko trzeba uzyskać kliknięcia, ale trzeba spełnić intencje użytkownika. „